söndag 13 juni 2010

UNTHINKABLE

Budva. Fotot taget från G:a stanoch man kan se hotel Avala med dess pool som går ut på pelare i havet.


"Right and wrong no longer exits" är undertitlen till nedanstående film och det är ett bättre namn än det riktiga namnet.
Mellan packning och städning hann jag med att titta på en dvd. Den hette "UNTHINKABLE" med Samuel L Jackson i en av huvudrollerna. "Interviewing" som det heter nu för tiden när man förhör en person. Förr kallade man samma sak för "interregation". Jag förstår att man har bytt namn till "interviewing". Mer skriver jag inte, men rekommenderar filmen starkt. Den får "4,5 tång på den 5-gradiga tångskalan. Se den.

Hettan är lika som förra veckan. Idag stannade termometern på 35 grader. Måtte det hålla i sig bara för på torsdag alt fredag kommer delar av familjen.
På kontoret slänger jag så mycket det bara går. Jag slipar på de senaste rapporterna, som måste vara klara innan jag åker tillbaks till Sverige.
Idag handlade jag drycker till mitt "farewell party", som går av stapeln den 7 jul kl 14.00. 12 flaskor vin, 24 öl, 9 liter läsk och 3 liter vatten till ett pris motsvarande 300 svenska kronor. Fantastisk bra prisbild.
Idag har vi också gått över till sommartid, vilket innebar att vi börjar kl 08.00 och slutar 16.00. Som om jag skulle bry mig....................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar