onsdag 1 juli 2009

Ny mail


Den snälla själen på min arbetsplats ordnade så jag fick en ny mail med samma adress som tidigare Men alla mina mail och adresser är som bortblåsta. Snälla ni som läser det här; var vänlig och skicka ett mail så jag kan lägga in er igen.
Vädret har stabiliserats och det är nu ca 30 grader och sol(dis) ibland. Tjejerna har det kanon och trots att jag arbetar så känns det bra också.
Utbildningen som vi har arrangerat flyter på bra och den här gången så är samtliga deltagare på plats i tid. Det är väldigt ovanligt här i MNE. Caligula behöver inte "komma fram" och beordra deltagarna in i skolsalen. Våra gäst föreläsare är från Italien och lite speciella. Man har betsällt och avbeställt biljetter på löpande band. Anledningen är att alla fyra italienare som här vill åka med samma plan som en italiensk delegation som är här för tillfället. Min assistent har haft ett pusslande ytan dess like och jag tror inte att vi kommer använda oss av de föreläsarna i framtiden.
Imorgon ska tjejerna upp högt i luften på parasailing. Själv skulle jag nog våga, men tar inte risken p g a fruktan att skärmen inte skulle lyfta mig.
Efter stranden idag så gick vi till restaurang Jadran och åt squidds och kyckling. Kanon. Jordgubbssäongen är över så efterrätten fick vara.

2 kommentarer:

  1. Våga för fan! Det kan bara gå åt helvete, men om man inte vågar så vinner man inte. Och dessutom så tror jag att de där skärmarna och båtarna sett betydligt tyngre killar än dig.
    Och renoveringen går som smort, tapetseringen klar så nu är det bara alla elledningar som ska tillbaks på rätt plats.

    SvaraRadera
  2. ... och jag satt i båten med Mr Hot som körde!!

    SvaraRadera