tisdag 19 maj 2009

Pleskavica


Kimpans bantning fortsätter.
Tyckte nästan det var skönt när jag hämtade upp Kimpan morse och han sa:
-:"Jag är fortfarande mätt efter gårdagens köttberg. Ikväll blir det nog ingen middag alls".
Det var ju till synes en normal reaktion efter gårdagens kött- chock. Så dagens lektioner gick bra och det var snart dags att åka tillbaks till Poddan. Väl framme i Poddan så ville Kimpan och de andra åka och äta med detsamma. Vi åkte till "Voda u Kursu" och fick menyerna. Snabbt bläddrade Kimpan fram till kötträtterna och till sin stora glädje hittade han Pleskavica Gourmanska. Det är en 500 gram stor hamburgare fylld med njeguski ost och skinka. Hamburgaren skjöldes ned med tre öl och som tilltugg så blev det en sallad och inlagda paprikor med vitlök. Till efterrätt färska jordgubbar, Deutsch coffee och en Loza.
GI är ju en fantastisk bantningsmetod, men personligen orkar jag inte äta enligt denna extra ordinära bantningsmetod.
Jag håller på dig Kimpan eller som jag kallar honom nu "GImpan" och önskar dig lycka till vadet med Jensa., så att ni båda ska klara er, annars måste jag komma hem i augusti och titta på er.
Imorgon är träningen slut och vi kommer att åka till Budva för att fira Montenegros självständighetsdag (21 maj).

1 kommentar:

  1. Mera ÖL................ Lauritzen, Paulun och Davidsson skulle gråta!

    SvaraRadera