söndag 30 augusti 2009

Teby

Ungefär som den högra lilla grabben kände jag mig när jag hamnade i incheckningskön mitt i den Montenegrinska truppen i Basketboll. De var på väg till Danmark för att möta Danmarks landslag. Den längsta montenegrinska spelaren var den längsta personen jag någonsin har sett. Utan överdrift så uppskattade jag hans längd till ca 2,30. Medellängden i övrigt var runt två meter.
40% var och hämtade mig på Arlanda. Sedan direkt till Teby och mat. På lördagen kom Marie Louise (min redaktör) och överlämnade några exemplar av "min bok". Så lördagens middag med goda vänner fick lite prägel av ett "release party". Inte visste jag att dagen efter skulle kännas så tung (Stock).
Nu är det måndag och Hagbytippen och IKEA (tvi tvi) väntar.

2 kommentarer:

  1. Tack för ett trevligt releaseparty! Tur att man skulle jobba så inte söndagen blev så tung (ingen Stock).
    Bra att du har rutiner när du är hemma. Senare under veckan blir det väl frisören o tandläkaren kanske?

    SvaraRadera
  2. Tackar också för ett trevligt releaseparty och den supergoda middagen! Ser fram emot att få läsa boken som maken hann lägga beslag på först. Hälsningar
    Katten

    SvaraRadera