söndag 7 juni 2009

Tester

Gjorde en test i Facebook. Testet skulle utröna vilken slags rockartiskt som man var mest lik. Jag svarade på frågorna och efter en kort stund som kom följande resultat:

"Får det lov att vara en till elefantmacka mr King?". Du sätter i dig fler kalorier per dag än Islands samlade befolkning. När du satt i dig din dagliga sjurättersmiddag slänger du i dig lite piller och skriver en låt. Under dina toalettbesök känner du alltid en ilande smärta i magen och tryck över bröstet. Men vad gör det när man är störst i världen?."

Förutom störst i världen, som jag känner mig nu så är likheterna slående.

5 kommentarer:

  1. Elvis skrev inte en enda låt i hela sitt liv,däremot kuta' han på muggen i tid och otid. I Las Vegas klev han av mitt i ett gig, å när han kom tillbaks sa' han åt publiken att "when nature calls you shall'nt ignore it". Du kan väl be Branka sy upp några elastiska overaller. Elvis körde me vita, bruna och blå.
    Jag har ett Elvis bälte du kan få låna. Dom bruna och blå kan du ju ha på jobbet i veckorna,å dom vita kan du ju ha om de' e' nå'n finare tillställning typ nationalda'n,eller om du vill va' finklädd till helgen. Om du får ett hemligt uppdrag typ att du ska' ut å spana å vill va' inkognito tar du bara på dig an cape. Men du tala om för dom andra på jobbet att
    du kör me' cape ibland annars kanske dom tror att du e' James Brown.
    Problemet e bara va' ska'ru ha för dojjer?

    SvaraRadera
  2. Kanske kan ta mina platåpjuck med amerikanska flaggan på???????
    Tror du bältet räcker runt?
    James Brown? Om en månad kanske när solen hargjort sitt.

    SvaraRadera
  3. Om det kan vara till någon tröst blev jag också Elvis i Facebook Quiz.

    Skorna kan du väl låna av Gene Simmons?

    SvaraRadera
  4. Till Inger: Nej det ar/var ingen trost. Skorna hamtar jag i Ostergotland........tillsammans med sminket och min stickade troja med noter pa........

    SvaraRadera
  5. Eh visst heter de' österGÖTlanddu?

    SvaraRadera